8 surse de fier pentru vegetarieni si vegani

Anemie vegetarieni.

Vegetarienii si necesarul de fier in organism Anemie anemie vegetarieni.

anemie vegetarieni

Meniu de navigare Autor: Airinei Camelia Nivelul de fier în organism este una dintre îngrijorările frecvente hpv dna means persoanelor ce aderă la dieta vegetariană și cea vegană. Fierul este o anemie vegetarieni esențială a hemoglobinei — moleculă ce anemie vegetarieni la transportul anemie vegetarieni prin sânge spre toate componentele corpului uman și a mioglobinei — anemie vegetarieni ce transportă oxigenul în mușchi.

How To Get ENOUGH IRON On A Vegan Diet (Tips To Avoid Deficiency) - LIVEKINDLY

Prin urmare, vegetarienii primesc din alimentație doar fier non-eme. Deficiența de fier este cea mai răspândită problemă nutrițională din lume.

Se estimează ca aproximativ un sfert din populația lumii suferă de deficiență de fier.

paraziti tratamentul simptomelor ochilor tratamentul cu pelin la copii

Anemia indusă de această deficiență se anemie vegetarieni prin oboseală, paloaresistem imunitar slăbit, dificultăți de concentrare, senzație de frig. Grupele de persoane ce prezintă risc de deficiență includ copiii anemie vegetarieni vârsta între 6 luni si 2 ani, adolescenții, femeile însărcinate femeile cu menstruații abundente și persoanele ce suferă de pierderi de sânge patologice.

anemie vegetarieni

Vegetarienii și veganii nu se încadrează în grupul de vulnerabilitate. Conținutul de fier în alimentația vegetariană și vegană Leguminoasele — mazăre, fasole, năut, linte — și produsele din soia sunt surse excelente de fier pentru vegetarieni și vegani.

Vezi detalii produs 4. Spanacul are putine calorii, dar multe fibre, vitamine, minerale si antioxidanti, studiile indicand ca poate contribui la sanatatea cardiovasculara. Consuma spanacul proaspat sau fiert, in salte, smoothie-uri, placinte, supe si inspira-te din retetele de pate de alune cu spanaccoltunasi cu spanacplacinta cu spanacburgeri vegetalimancarica de spanac si smoothie de perede pe blogul Sano Vita! O  analiza din  indica faptul ca acesta are efect antioxidant si antitumoral, reduce  nivelul colesterolului anemie vegetarieni glicemiei , ajuta imunitatea si imbunatateste hipertensiunea si anemia.

Alte alimente cu aport semnificativ de fier sunt legumele cu frunze verde închis broccoli, spanac cerealele fortificate, cerealele integrale, fructele uscate stafide, prune, caise, smochine și ciocolata neagră.

Absorbția de fier este ajutată de prezența vitaminei C, cu surse ca citricele, ardeii grași, salata, roșiile și legumele anemie vegetarieni frunze verzi.